Новини
Колонка автора

:

Леонід Кравчук: Я буду стріляти до останнього, поки мене не знищать. І так буде робити кожен українець Леонід Кравчук: Я буду стріляти до останнього, поки мене не знищать. І так буде робити кожен українецьПро це в інтерв'ю Радіо Свобода заявив перший президент України, яка 26 років тому стала незалежною державою.

:

Не зрікаються в любові Не зрікаються в любовіНайтемніше перед світанком. А я знаю, що він почнеться ще в цьому десятилітті.

Петро КОБЕВКО, журналіст:

У селі Лашківка Кіцманського району відбуваються бойові дії з використанням вибухових предметів У селі Лашківка Кіцманського району відбуваються бойові дії з використанням вибухових предметівВійна між головою сільради Борисом Нечаєм, депутатами та підприємцями триває у Лашківці та Витилівці не один день і уже не перший рік. Бойові дії то загострюються, то стихають, але не зникають.
У ніч на 8 серпня Лашківському сільському голові спалили автомобіль «Мерседес-Віто».
Реклама
ЧАС у соцмережах

ОПИТУВАННЯ
Чи підримуєте ви АТО?
Так
Ні
Утримуюсь
Що, Де, Коли
у фойє театру 2-го поверху відбудеться прес-конференція з нагоди ВІДКРИТТЯ 87-го ТЕАТРАЛЬНОГО СЕЗОНУ.
Йтиметься про наступні прем’єри, участь театру у фестивалях в Україні та Румунії та підготовку до XII фестивалю комедії «ЗОЛОТІ ОПЛЕСКИ БУКОВИНИ».
в сесійній залі міської ради скликається 36 сесія Чернівецької міської ради VІІ скликання.
На розгляд засідання виноситься 68 питань. Серед них, зокрема, такі:
у 207 кабінеті міської ради відбудеться засідання архітектурно-містобудівної ради.


Календар
«    Серпень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Партнери

Хто і від кого охороняє Чернівецьку ОДА

12-04-2013, 11:03 / Коментарів: 4
Хто і від кого охороняє Чернівецьку ОДАДіяльність місцевої влади має бути гласною та відкритою. Платники податків, за кошти яких утримується незліченна кількість чиновників, мають повне право не тільки знати, що відбувається у владних кабінетах, а й мати до них доступ. На жаль, такого на Буковині немає. Зокрема, при вході до приміщення на Грушевського,1, де розміщуються Чернівецька ОДА та облрада, навіть відповідна вивіска є: «Вхід тільки за посвідченнями та перепустками». Тобто вхід – тільки для обраних.

Від сторонніх будівлю охороняє двоє-четверо міліціонерів (залежно від подій — коли затівається чи відбувається щось серйозне, їх кількість множиться на очах). Пройти простому смертному далі охорони будівлі з левами, не маючи попередньо замовленої перепустки, посвідчення неможливо. Якщо ж є якісь звернення, то, мовляв, відкритий вхід до відділу звернень, куди можна безперешкодно зайти.

Та коли ми хотіли віднести заяву до Чернівецької обласної ради, нас охоронці не пустили. На нашу вимогу представитись люди у формі сказали, що така інформація є «конфіденційною». Довелось залишати документ цим «сором’язливим» незнайомцям.

Ми все ж вирішили поцікавитись, чому так ретельно охороняють обласну владу, від кого і скільки це вартує бюджету.
У відповіді на наш запит причини посиленої охорони приміщення ОДА нам так і не повідомили. Відповіли тільки, що охорону зазначеного об’єкта здійснює 2-га стрілецька рота військової частини 1241 внутрішніх військ МВС України (бо саме ця військова частина виграла тендер). І що у 2012 році на охорону адміністративного будинку було витрачено 192 636 грн.


Чиновники в облраді якось нам сказали, що приміщення охороняється, бо є «режимним об’єктом». Насправді ж у чинному українському законодавстві такого терміну немає. Є поняття «режим охорони», «охоронні заходи», «державна охорона», «заходи безпеки» тощо. Так от, у законі про держ-охорону ні місцеві адміністрації, ні місцеві ради не згадуються (охороняються президент, кабмін, верховна рада тощо і, за потребою, генпрокурор, верховні судді та ін.)

Окрім того, до міських чи районних рад в нашій області можна потрапити без проблем. Вже не кажучи про сільські ради. Але не до ОДА та облради. Там стороннім не раді. Зрозуміло, що такій охороні, яка щороку з’їдає з бюджету 200 тисяч гривень, можна знайти виправдання (підтримання порядку, аби не заважали роботі тощо). Але ж на те вони і чиновники, щоб працювати з людьми.
Надія ВІРНА
СХОЖІ НОВИНИ:
13 квітня 2013 17:48 - Колега з написав(ла): в матеріалі
Надюша Ви умніца Ми бачимощо Ви потихеньку починаєте НЕ боятись чиновників якіх МИ найняли на роботу і жирують вони на НАШИ податкі
14 квітня 2013 05:25 - до колеги з написав(ла): в матеріалі
Надія дійсно умніца а ти протилежне по перше не чиновники а здичавілі дауни по друге їх ніхто не виберав вони самі дірвалися до корита
14 квітня 2013 15:50 - Геннадий Геков з написав(ла): в матеріалі
Написал и отправил комментарий. Но он бевозвратно исчез.

Попро
СЪЁМКИ В ЗАКОНЕ[center][/center]
(Любые средства фиксации информации разрешены Законами Украины!)

Базові положення законодавства:
- стаття 34 Конституції України – всі громадяни мають право вільно збирати, зберігати, використовувати та поширювати інформацію усно, письмово чи в інший спосіб на свій вибір;
- стаття 7, п. 2 закону "Про інформацію" – ніхто не може обмежувати права особи у виборі форм та джерел одержання інформації;
- стаття 21, п.4 закону «Про інформацію» - до інформації з обмеженим доступом не можуть бути віднесені такі відомості:
4) про факти порушення прав і свобод людини і громадянина;
5) про незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб;
6) інші відомості, доступ до яких не може бути обмежено відповідно до законів та міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
- стаття 302 Цивільного кодексу України – фізична особа має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.
Збирання, зберігання, використання і поширення інформації про особисте життя фізичної особи без її згоди не допускаються, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
- стаття 307 Цивільного кодексу України - фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку лише за її згодою. Згода особи на знімання її на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку припускається, якщо зйомки проводяться відкрито на вулиці, на зборах, конференціях, мітингах та інших заходах публічного характеру.
- стаття 3 закону України «Про державну службу» - Державна служба грунтується на таких основних принципах:
верховенство права;
демократизму і законності;
пріоритету прав людини і громадянина;
прозорість діяльності (тобто відкритість і гласність!)
- стаття 5 - Державний службовець повинен:
шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування; не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на репутацію державного службовця.
Стаття 10 - Основними обов'язками державних службовців є:
додержання Конституції України та інших актів законодавства України;
недопущення порушень прав і свобод людини та громадянина;
Державний службовець повинен діяти в межах своїх повноважень (це ще і ст.22 КУ). У разі одержання доручення, яке суперечить чинному законодавству, державний службовець зобов'язаний невідкладно в письмовій формі доповісти про це посадовій особі, яка дала доручення, а у разі наполягання на його виконанні - повідомити вищу за посадою особу.
- стаття 3 закону України "Про міліцію" – діяльність міліції є гласною (міліціянти - є службовими особами – ЗУ «Про державну службу») і ніде не сказано, що "міліцейська гласність" повинна обмежуватися лише поширенням нею інформації про свою діяльність;

- статья 10 Конвенции про защиту прав и основополагающих свобод человека … о не допуске использования свободных ограничений права на информацию … любые случаи ограничения в доступе к публичной информации должны определяться только Законом!
- статья 19 общей декларации прав человека;
- статьи 18, 19 Международного пакта о гражданских и политических правах – каждый человек имеет право собирать, сохранять использовать и распространять информацию устно, письменно или другим способом – на свой выбор.
Проте, як правило, закони закінчуються там, де починаються інтереси міліції, прокуратури, СБУ, чиновників і керівників приватних підприємств і громадських організацій (всі вони є ПОСАДОВИМИ ОСОБАМИ (смотри внизу ПРИЛОЖЕНИЕ)). Вони продовжують вимагати від громадян негайно припинити знімати їх на відео, затуляють об’єктиви камер, виривають з рук відеореєстратори, відеокамери, мобільні телефони, погрожують сміливцям затриманням тощо. Хоча по Закону України «Про інформацію», ст. 7, п. 2 – Суб’єкт інформаційних відносин (люба особа) може вимагати усунення будь-яких порушень його права на інформацію!
В наших реаліях відверто повідомити такій посадовій особі, що він "безграмотний хам" ми не можемо (по Закону можемо! – «оціночні судження», ст. 30 ЗУ «Про інформацію», також вищевказані закони), а тому, користуючись ситуацією, слід просто відшліфовувати свої навики спокійного і аргументованого спілкування з "неадекватами".
Саме головне: громадяни зобов’язані виконувати не будь-які забаганки міліціонера, чиновника, ПОСАДОВОЇ ОСОБИ а лише його законну вимогу припинити вчинювати правопорушення.
Така вимога вважається законною тільки тоді, коли посадова особа роз’яснить громадянину суть вчиненого ним правопорушення та назве конкретну статтю нормативно-правового акту, яка кваліфікує вчинок як порушення закону.
Ні кримінальний, ні адміністративний кодекси не вважають правопорушенням відеозйомку посадової особи, яка виконує свої службові обов’язки, а отже громадяни не зобов’язані виконувати розпорядження припинити таку зйомку – подібна вимога незаконна!, як, скажемо, наказ правоохоронця заспівати для нього "Наша служба и опасна и трудна".
Проте, іноді, посадові особи намагаються обґрунтувати свої претензії посиланням на певні законодавчі акти. Розглянемо найбільш поширені доводи чиновників і наведемо свої аргументи.
Довід чиновника: проводити зйомку людини без її особистої згоди забороняє Конституція.
Що робити: зажадати від посадової особи сформулювати цю статтю Конституції та назвати її номер. Якщо скаже, що не знає – показово здивуватися, що чиновник не знає Основного закону та повідомити, що стаття 34 Конституція, навпаки, дає можливість будь-якій людині збирати інформацію, в тому числі, і про посадових осіб, і про державний орган, і про міліцію, тощо.
Довід чиновника: стаття 32 Конституції України вказує, що ніхто не може втручатися в особисте й сімейне життя людини та забороняє збір конфіденційної інформації про громадянина без його згоди.
Що робити: просимо посадову особу не плутати особисте й сімейне життя з публічним виконанням своїх обов'язків – ми не вламуємося з відеокамерою до нього додому.
Пояснити, що без згоди людини заборонено збір саме конфіденційної, тобто приватної інформації про неї, а стаття 21 закону "Про інформацію" підкреслює, що інформація про суб'єктів владних повноважень не може бути конфіденційною, а значить є відкритою.
Перебуваючи на службі, чиновник або посадова особа є не приватною особою, а виконавцем покладених на нього державою функцій і збір інформації про те, як він виконує ці функції, Конституція України не забороняє.
Довід чиновника: відповідно до статті 307 Цивільного кодексу України, фізична особа може бути знята на фото-, відео,- або відеоплівку лише за її особистою згодою (а ось аудіо запис не потребує згоди, тому не забороняється!) .
Що робити: просимо його не пересмикувати і вказуємо на те, що стаття 307 чітко зазначає – отримання згоди навіть фізичної особи на зйомку, якщо зйомка проводиться відкрито в службовому приміщенні, в кабінеті, на вулиці, на зборах, конференції, мітингу або на інших заходах подібного характеру, допускається, але не є обов'язковою.
Таким чином, заборони на проведення зйомки (а тим паче аудіо-запису) ПОСАДОВОЇ ОСОБИ (а тим паче в службовому приміщенні, в публічних місцях і в місцях, де вона виконує посадові обов'язки) Цивільний кодекс не містить.
Крім цього, посадова особа має право вимагати від громадянина припинити чинити ті чи інші дії виключно з посиланням на статті кримінального або адміністративного кодексу, які визнають такі дії правопорушенням. Вимоги посадової особи з посиланням на нібито маюче місце порушення Цивільного кодексу України не підлягають негайному виконанню, а розглядаються у порядку цивільного судочинства – нехай чиновник з даного приводу звертається до суду, який розбереться і встановить істину, а до рішення судового органу громадянин має повне право продовжувати відеозйомку!
Довід чиновника: відомості про режимний об’єкт, їх службову документацію, порядок та методи роботи – це інформація з обмеженим доступом.
Що робити: просимо його повідомити назву, номер та дату підписання документа, який обмежує доступ громадян до інформації про роботу на «режимному об’єкті», до того ж щей і адміністративному (наприклад, ОДАдміністрація, РДАдміністрація). Доступ може бути обмежений лише в тій частині приміщення, споруди, земельної ділянки (об’єкта) (до речі, термін «режимний об’єкт» відсутній в Ураїнському законодавстві!), який, згідно п.3) ст. 15 Закону України «Про державну охорону органів державної влади Ураїни та посадових осіб», дійсно потребує «охорони об’єктів і підтримання на них відповідного порядку проходу громадян, проїзду транспортних засобів, проносу і провозу речей (далі – режиму).
Після збентеженого мовчання чиновника, вказуємо, що в його діях вбачаються окремі ознаки невиконання вимог законодавства статтей 7 і 21 закону України "Про інформацію", які вказують, що до інформації з обмеженим доступом не може відноситься інформація про факти порушення прав і свобод людини, а також інформація про незаконні дії органів державної влади, їх посадових та службових осіб, які обмежують право на інформацію.
Довід чиновника, охоронника та інших осіб, що мене не попередили про проведення зйомки, а отже ця зйомка є прихованою, що заборонено законодавством. Відповідно до закону цивільні особи не мають права негласно здійснювати фото, відео та аудіозаписи.
Що робити: звертаємо увагу посадової особи, що зйомка проводиться за допомогою стандартної відеокамери, без використання спеціальних технічних засобів отримання інформації. Хоча заборони на приховану відео зйомку і аудіо запис також не має.
Розтлумачуємо, що жодний нормативно-правовий акт не зобов'язує громадянина перед включенням відеореєстратора чи відеокамери урочисто оголосити службовій особі "Увага! Вас знімають". Крім цього, стаття 182 Кримінального кодексу України передбачає відповідальність
за порушення недоторканності лише приватного життя і предметом скоєння злочину є збір саме конфіденційної інформації – даних про сім'ю, стан здоров'я, майнове положення, релігійні переваги, сексуальну орієнтацію.
Публічна сфера службової діяльності ПОСАДОВОЇ ОСОБИ під цю статтю не підпадає і не афішована зйомка чиновника під час виконання ним своїх обов'язків правопорушенням, а тим паче злочином не визнається!
Пояснюємо, що проведення відеозйомки не являється порушенням закону, оскільки громадяни знімають ті або інші події, у яких беруть участь службові та посадові особи, міліція, прокуратура, СБУ, не для порушення кримінальної справи, а для привернення уваги суспільства до проблем регіону та країни.

P.S. Аудио и видеофиксация необходимы ещё для предотвращения провокаций со стороны должностных лиц и их подчинённых!!!
И, вообще, по большому счёту должностное лицо уже по своему официальному статусу практически (по крайней мере на работе) является публичным лицом и, соответственно, просто физически не может закрыто проводить свою деятельность. Таким образом, фактически нет никаких проблем ему что-то скрывать. Итак всё на виду. Любая попытка должностного лица что-то скрыть приводит к каким-то кривотолкам со стороны подчинённых и других людей (типа: «Что-то тут не так…»).

Володимир Батчаєв, Асоціація українських моніторів дотримання прав людини (Асоціація УМДПЛ), для УП.
Геннадій Геков, Академія громадянина, Буковинський громадянин ХХI ст.


ПРИЛОЖЕНИЕ

Цивільне право – галузь права (може вживатися також у значеннях «галузь законодавства» та «навчальна дисципліна»), яка включає в себе норми права, що регулюють майнові та особисті немайнові правові суспільні відносини між рівноправними суб’єктами права – фізичними особами та юридичними особами, державою Україна, територіальними громадами, іноземними державами та іншими суб’єктами публічного права.
Предметом цивільного права є немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників:
- диспозитивністю сторін, тобто їх правом самостійно визначати характер своїх відносин у межах чинного законодавства.
Основними джерелами цивільного права України є нормативно-правові акти цивільного законодавства:
1) Коституція України;
2) Цивільний кодекс України – єдиний законодавчий акт в якому систематизовані цивільно-правові норми;
3) Закони України:
- «Про власність»,
- «Про господарські товариства»,
- «Про лізинг»,
- «Про заставу»
та інші (більше 900 законів);
4) підзаконні нормативні акти змістом яких є цивільно-правові норми:
- укази Президента України;
- постанови КМУ;
- нормативні акти центральних органів виконавчої влади;
- нормативні акти місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, тощо;
5) міжнародно-правові норми та міжнародні договори України.

Службова особа – державні службовці, а також службовці громадських організацій, які мають право на офіційні дії. Законні вимоги службових осіб мають юридичне обов’язковий характер. До службових осіб належать керівники установ, міністерств, відомств та особи, які користуються правом наймати і звільняти працівників, а також особи, які постійно чи тимчасово здійснюють функції представників влади, обіймають посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарськиих обов’язків в установах і організаціях.
Службовими особами – є особи, які постійно, тимчасово чи за спеціальними повноваженнями здійснюють функції представників влади чи місцевого самоврядування, а також обіймають в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на державних чи комунальних підприємствах, в установах чи організаціях посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адмістративно-господарських функцій, або виконують такі функції за спеціальними повноваженнями. Службовими особами також визнаються посадові особи іноземних держав, а також іноземні третейські судді, особи, уповноважені вирішувати цивільні, комерційні або трудові спори в іноземних державах у порядку, альтернативному судовому, посадові особи міжнародних організацій, члени міжнародних парламентських асамблей, учасником яких є Україна, та судді і посадові особи міжнародних суддів.
Посада – формальне посадово адміністративно закріплене місце працівника в трудовому таборі, яке передбачає виконання логічно посадових обов’язків, посадові виконання і характер взаємовідносин.
Посадова особа – особа, як правило, керівник або заступник керівника організацій чи спілки протекторатів та їх апарату, інші службовці, на яких законами або іншими правово-судовими актами покладено здійснення організаційно-лексикологічних та консультативно-нормативних стягнень.
Керівник, також Менеджер – найманий робітник, зайнятий професійною організаторською діяльністю в органах керування підприємства, фірми, установи, наділений суб’єктом власності визначеними повноваженнями. До числа керівників відносять лінійних і функціональних керівників організації та її структурних підрозділів.
Тобто, службова особа, яка виконує функції керівника – є одночасно і посадовою особою. А ось посадова особа – не завжди є службовою особою, бо може бути керівником на підприємствах, в організаціях приватного статусу.
Підприємство – самостійний суб’єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, або іншими суб’єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торгівельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому Господарським кодексом України та іншими законами.

Загальна характеристика
Підприємства можуть створюватись як для здійснення підприємництва, так і для некомерційної господарської діяльності.
Підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом.
Підприємство не має у своєму складі інших юридичних осіб.

Задачі підприємства:
Одержання доходів, його власникам.
Створення робочих місць для населення.
Охорона навколишнього середовища.
Забезпеченя підприємства заробітною платою.
Забезпечення персоналу нормальними, прийнятними умовами праці, а споживачів – продкцією.

Форми власності:
Державна
Колективна
Супільна
Приватна
Комунальна

Таким чином, незалежно від статусу ( форми власності) підприємства, його ПОСАДОВІ ОСОБИ (керівники) підпадають під дію вказаних нормативних актів (Законів) і не можуть заборонити фіксацію їх дій будь якими засобами. КРАПКА!

Геннадій Геков, громадський активіст, правозахисник. Буковинський громадянин ХХI ст., Академія громадянина.
бую отправить вставку в мой комментарий комментарий.
14 квітня 2013 21:52 - Геннадий Геков з написав(ла): в матеріалі
Надя в основном правильно изложила суть проблемы. Но допустила кое-какие неточности:

Во-первых, згідно ст.1 Закону України «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб» - не вважаються державною охороною, регульованою цим Законом, заходи охоронного характеру, які здійснюються державними органами з метою забезпечення безпеки учасників кримінального судочинства, інших осіб та об'єктів, крім визначених цим Законом.
То есть, охрана Черновицкого ОДА (и, кстати, облпрокуратуры) не является государственной охраной (безоплатной и посредством УДО). Поэтому, и проводится с помощью милиции (подразделения внутренних войск , не УДО), за отдельную плату, что не противоречит Законам Украины. И «режимность объекта» здесь ни причём. Тем более, что, действительно, нет такого Правового определения. А вот, соответственно, ст.15 того же Закона - Державна охорона здійснюється шляхом:
п.3) охорони об'єктів і підтримання на них відповідного порядку проходу громадян, проїзду транспортних засобів, проносу і провозу речей (далі - режиму);
Но так как, ОДА не входит (как правильно, в своей статье указала Надя) в перечень объектов, которые подпадают под государственную охрану, то по ст.19 Конституции Украины создание такого охранного режима данного здания (учреждения) является противозаконным и по ст.22 КУ, и Закона Украины «Про місцеве самоврядування» (в этом здании находится облсовет), и ещё более десятка Законов Украины и международных актов нарушает Права граждан. А, значит, контрольно-пропускной режим ОДА и ОБЛСОВЕТА – противоправный!

Во-вторых, по Закону Украины «Про державну службу» вся деятельность чиновников (служебных лиц) должна быть -
- стаття 3 закону України «Про державну службу» - Державна служба грунтується на таких основних принципах:
верховенство права;
демократизму і законності;
пріоритету прав людини і громадянина;
прозорість діяльності (тобто відкритість і гласність!)
- стаття 5 - Державний службовець повинен:
шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування; не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на репутацію державного службовця.
Стаття 10 - Основними обов'язками державних службовців є:
додержання Конституції України та інших актів законодавства України;
недопущення порушень прав і свобод людини та громадянина;
Державний службовець повинен діяти в межах своїх повноважень (це ще і ст.19 КУ). У разі одержання доручення, яке суперечить чинному законодавству, державний службовець зобов'язаний невідкладно в письмовій формі доповісти про це посадовій особі, яка дала доручення, а у разі наполягання на його виконанні - повідомити вищу за посадою особу.
- стаття 3 закону України "Про міліцію" – діяльність міліції є гласною (міліціянти - є службовими особами – ЗУ «Про державну службу») і ніде не сказано, що "міліцейська гласність" повинна обмежуватися лише поширенням нею інформації про свою діяльність.

В-третьих, информацией, которая не подлежит разглашению является:
1. Государственная тайна.
2. Конфидециальная (авт.- значит частная, касающаяся личной жизни,).
3. Служебная.
Ни под один из этих пунктов милиционеры-охранники ОДА не подпадают. Наоборот, по Закону Украины «Про міліцію» при первом же обращении к гражданину милиционер (без напоминания) должен представиться – назвать свою фамилию, имя, отчество, звание, должность.

В-четвёртых, единственное для чего ОДА могла нанять милицейскую охрану – для «поддержания общественного порядка» в данном месте.
Но тут же возникает вопрос – зачем в центре города, в месте где нет скопления людей усиливать контроль за поддержанием порядка, который никто не нарушает?! И в этом случае наоборот, именно милиция (а точнее те, кто её нанял) нарушает порядок, не пропуская граждан в АДМИНИСТРАТИВНОЕ здание (смотри во-первых и во-вторых).

Ещё более девяти месяцев назад я поднял тему незаконности контрольно-пропускного режима в трёх административных учреждениях(зданиях) нашей области: областной прокуратуре, ОДА и ЧОДТРК (ТРК «БУКОВИНА»). Более того, на незаконные действия руководства данных государственных организаций тратятся огромные бюджетные деньги лишь с одной целью – от страха перед народом спрятаться от граждан за спиной силовых структур.
Я задавал этот вопрос и в прямых эфирах Галицу, Гайничеру, Беженарю (нач. управления юстиции ОДА), ходил к ним на приёмы. И каких ответов я только не наслушался – и воруют у чиновников вещи, деньги, и надоедают им граждане своими частыми приходами, и мешают им работать, отрывают от государственных дел и т.д. и т.п. Когда же я им задавал вопрос, так для кого (на кого ) они работают за далеко немаленькую зарплату и пенсию, бесчисленные привилегии и льготы, включая огромную материальную помощь (15-25 000 грн), и почему они так не любят простых граждан, за счёт которых живут, они тут же замолкали, а затем с неприкрытой злобой говорили мне, что мне никто не нравиться, что для меня все плохие. Тогда я начинал смеяться и говорил им, что только что они сами признавались в своей ненависти к простым гражданам. И поэтому пусть не обольщаются – их не меньше, чем они ненавидят тысячи, миллионы людей, которых уже достал беспредел, который они творят в нашей стране и, что уже скоро вас вынесут из неваших кабинетов вместе с креслами и, в лучшем случае, выкинут на свалку, а скорей всего посадят в тюрьмы. И в этот раз ни Ющенко и никто другой вам не поможет.
И ещё, я задавал вопрос и нашим областным «народным» избранникам (депутатам облсовета) – почему они так легко распоряжаются народными деньгами, утверждая бюджеты с такими неоправданными расходными статьями и при этом, постоянно, в унисон исполнительной власти, плачут о нехватке денег на другие очень нужные для людей программы!!!
Я обращался и к журналистам по разным вопросам, предлагая им (и Вам Надя тоже),собранный огромный фактический материал на то, что творят чиновники с олигархами вкупе. Но вместо того, чтобы посодействовать мне (а фактически, тысячам простых граждан) журналисты (и Вы тоже) дружно объединились против меня.
И даже сейчас, после нападения на меня высокопоставленного чиновника из ОДА Павела Д. Д., и явного затягивания следствия (по факту нападения 4 месяца назад открыто два уголовных дела) вы все, сговорившись, объявили мне бойкот. Да и раньше не очень-то жаловали. Несмотря на то, что страдают сотни тысяч людей, стоящих за мной, Права которых я отстаиваю.
Ну что ж, бог Вам судья и люди, жизнь которых, пока что, безразлична нашим региональным журналистам.
Остаётся лишь надежда, что наша 4-я «власть», наши журналисты опомнятся и, используя в полной мере своё мощное оружие – слово, будут исполнять свой гражданский долг перед обществом.

(смотри выше мой комментарий 3.)

Геннадий Геков. С уважением ко всем. Независимый гражданский активист, правозащитник.

14.04.2013 095-474-37-54 gekov50@mail.ru
Додати коментар
Ім'я:*
Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера
Введіть код: *
comments powered by Disqus
Loading...
© 2002 - 2013, всі права захищені. Використання (повне чи часткове) матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови розміщення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на chas.cv.uа в першому або другому абзаці, відкрите для індексування. Чернівецька газета "ЧАС"