Новини
Колонка автора

Ігор БУРКУТ, політолог:

ОТРУЙНА ЗБРОЯ ПРОПАГАНДИ ОТРУЙНА ЗБРОЯ ПРОПАГАНДИНамагаючись підірвати Україну зсередини, Кремль постійно удосконалює пропагандистську зброю. На жаль, київське чиновництво своєю зажерливістю лише сприяє успіхові ворожої пропаганди, підриваючи віру простих українців у неминучість нашої перемоги. Масове розчарування у діях нинішньої влади є не менш небезпечним, ніж поразки на фронтах неоголошеної війни з Росією. Досить успішною для Кремля є ставка на використання в антиукраїнській пропаганді проросійських публіцистів з числа громадян України.

Петро КОБЕВКО, журналіст:

Буковинська Маланка перетворилася у вульгарно-комічне дійство з кривляннями, ревіннями та непристойними жестами Буковинська Маланка перетворилася у вульгарно-комічне дійство з кривляннями, ревіннями та непристойними жестамиУже вкотре у Чернівцях відбувається велике дійство, яке досі чомусь називають «Маланкою». Цього разу воно повністю і остаточно загубило свою автентичність, народність і самобутність.
Маланка перетворилася у вульгарно-комічне дійство з кривляннями, ревіннями та непристойними жестами перебраних чоловіків і жінок.

Ігор БУРКУТ, політолог:

КОРУПЦІЯ РУЙНУЄ ДЕРЖАВУ КОРУПЦІЯ РУЙНУЄ ДЕРЖАВУНайстрашнішим ворогом Української держави нині є навіть не російський агресор, а корумпованість вітчизняної псевдо-еліти. На цьому постійно наголошують наші західні партнери, вимагаючи від офіційного Києва справжньої боротьби проти цього потворного явища, а не звичної імітації антикорупційних заходів. Відсутність такої боротьби ставить під сумнів саме існування нашої держави, а відтак є смертельно небезпечним для подальшої долі українського народу. До чого призводить масове невдоволення продажністю влади, демонструють приклади Ірану, де прокотила кривава хвиля народних виступів, і сусідньої Болгарії - де готується сепаратистський референдум.
Реклама
ЧАС у соцмережах

ОПИТУВАННЯ
Чи підримуєте ви АТО?
Так
Ні
Утримуюсь
Що, Де, Коли
Брифінг міського голови Олексія Каспрука сьогодні в 202 кабінеті.
«Громадянське суспільство в нових умовах: виклики, проблеми, перспективи"
Місце проведення: площа Центральна 7, конференц-зал КНТЕІ, ІІ поверх.
Реєстрація за номером телефону: 050-374-62-48 Ігор Кухарчук
в готелі "Буковина" (м. Чернівці, вул. Головна, 141) впродовж 23-24 та 25-26 січня 2018 року за участі представників Міністерства фінансів України та Проекту "Гендерне бюджетування в Україні" для представників фінансових органів міст, районів і об'єднаних територіальних громад буде проведено тренінги з питань гендерно-орієнтованого бюджетування, гендерної рівності та методики проведення гендерного аналізу бюджетих програм місцевих бюджетів.
Впродовж 23-24 та 25-26 січня 2018 року за участі представників Міністерства фінансів України та Проекту "Гендерне бюджетування в Україні" для представників фінансових органів міст, районів і об'єднаних територіальних громад буде проведено тренінги з питань гендерно-орієнтованого бюджетування, гендерної рівності та методики проведення гендерного аналізу бюджетих програм місцевих бюджетів.
в обласній державній адміністрації (каб. №418) відбудеться прес-конференція начальника управління культури облдержадміністрації Віри Китайгородської на тему: "Підсумки діяльності галузі культури області у 2017 році".
в прес-залу готелю «Буковина» відбудеться прес-конференція Анатолія Гриценка, лідера політичної партії «Громадянська позиція».
в сесійній залі міської ради скликається 48 сесія Чернівецької міської ради VІІ скликання. На розгляд засідання виноситься 52 питання.
у Чернівцях презентують книгу перекладачки, мандрівниці Ольги Мельник «Ship life. Сім місяців добровільного рабства», що вийшла у «Видавництві 21». Презентація відбудеться у Літературному целанівському центрі (вул. О. Кобилянської, 51) за участі авторки, а також журналіста, історика, літератора-дослідника, знавця тревелогів Юрія Чорнея. Модеруватиме літературознавець Інга Кейван.


Календар
«    Січень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Партнери

Потягом за кордон

11-12-2017, 13:50 / Коментарів: 0
Потягом за кордонНа початку грудня «Укрзалізниця» відкрила продаж квитків на потяги до семи країн Євросоюзу. Відтепер в українців з'явилася залізнична альтернатива авіасполученню і автомобільним заторам на кордонах з ЄС. Проте попри розширення географії, рівню комфорту в українських потягах ще далеко до ідеального. В «Укрзалізниці» обіцяють, що найближчим часом подорожі стануть зручнішими. Які зміни вже відбуваються та ще очікують галузь пасажирських перевезень, проаналізували експерти Центру громадського моніторингу та контролю.

У пошуках комфорту
Подорожі українськими потягами зазвичай викликають низку нарікань. Незручні вагони, неймовіра спека або лютий холод у купе – звичайні скарги пасажирів. Справа в тому, що за 26 років української незалежності парк пасажирських вагонів «Укрзалізниці» фактично не оновлювався. Якщо це і відбувалось, то переважно за рахунок модернізації старих радянських або куплених у Росії вагонів. Але схоже, що ситуація почала потроху змінюватись. Наразі українська залізниця розірвала торговельні відносини із державою-окупантом і звернулась до купівлі вагонів вітчизняного виробництва.

Восени цього року на рейки стали нові українські купейні вагони, які виробив Крюківський вагонобудівний завод. Для початку по одному новому вагону включили до складу потягів: Київ – Ужгород, Київ – Трускавець та Київ – Новоолексіївка.

За своєю конструкцією – це звичайні купейні вагони, але їхня головна відмінність у внутрішньому облаштуванні. У кожному купе є вікна з кватирками, розетки для зарядження мобільних пристроїв, крім того, кліматичні системи, завдяки яким пасажири самостійно можуть регулювати температуру повітря. Ще однією зручністю для пасажирів є вакуумні туалети, завдяки яким вбиральні не зачиняються і пасажири вагону не залежать від санітарних зон. У кожному такому вагоні встановлена мікрохвильова піч та кавова машина.

Звісно, попри заяви очільників «Укрзалізниці», інноваційними ці вагони назвати складно, але головне, що це – перший крок до підвищення комфорту в українських потягах. На підприємстві обіцяють, що найближчим часом пасажирський парк поповниться ще 27 такими вагонами.

«У 2018 році «Укрзалізниця» планує закупити 60 нових пасажирських вагонів та модернізувати до 260 одиниць. Загалом в 2017-2018 рр. планується оновити 1/6 від усього пасажирського парку компанії. Це найбільше оновлення за останні 10, навіть 15 років», – розповідає про плани на наступний рік. в.о. голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов.

Водночас із підвищенням комфорту планується розділення пасажирських перевезень на три сегменти: комфорт, стандарт і економ. Очікується, що поїзди комфорт-сегменту будуть формуватися винятково з нових вагонів і, відповідно, коштуватимуть дорожче. Деталі подорожчання поки невідомі, проте, за словами в.о. глави «Укрзалізниці» Євгена Кравцова, підвищення цін повинно відбутися вже у 2018 році.

«Йтиметься лише про певний відсоток підвищення і щодо тих перевезень, які не належать до категорії соціально важливих. Це буде стосуватися, в першу чергу, поїздів «Інтерсіті» та поїздів майбутньої категорії «комфорт», – підкреслив в.о голови підприємства.

Варто зазначити, що питання модернізації рухомого складу «Укрзалізниці» наразі порушується на найвищому рівні. У жовтні Президент Петро Порошенко провів перемовини з головою американської компанії General Electric Transportation Джемі Міллером. Мова йшла не тільки про оновлення рухомого складу української залізниці, а й про інвестування у галузь.

«У мене особисто відбулась зустріч з керівництвом компанії General Electric Transportation. Близько 300 локомотивів мають надійти до «Укрзалізниці». Тут матиме місце державне кредитування. У нас є державні банки, які готові спільно з Ексімбанком США взяти участі в цьому», – зауважив український Президент після зустрічі.

За інформацією «Укрзалізниці», у рамках першого етапу співпраці у вересні 2018 року General Electric поставить залізничній компанії перші 30 локомотивів, зібраних також і з українських запчастин.

Потягом за кордон

Безвізовий режим із ЄС відкрив перед українською залізницею можливості для освоєння ринку міжнародних перевезень. Тож з 10 грудня «Укрзалізниця» анонсувала новий графік руху пасажирських поїздів з України до Європи. Перший закордонний маршрут з Києва до польського Перемишля був запущений ще у грудні 2016 року. Ціна на квиток склала всього 660 гривень у першому класі, 460 – у другому.

Рік потому «Укрзалізниця» пропонує пасажирам уже понад 10 потягів, що прямують до країн ЄС, а саме: Польщі, Словаччини, Угорщини, Болгарії, Чехії, Румунії та Австрії.

Зокрема, потягом з України можна доїхати до Варшави, Братислави, Праги, Кощиці, Бухареста, Будапешта та Відня. І хоча більшість міжнародних поїздів їдуть із Києва, дістатися до Європи потягом можливо не лише зі столиці. Наприклад, поїзд до Перемишля їде із зупинками у Вінниці, Хмельницькому і Тернополі. У свою чергу зі Львова курсують поїзди до Варшави, Вроцлава та Будапешта, а зі станції Вадул-Сірет Чернівецької області їдуть поїзди у Бухарест та Сучаву.

Ціна квитків залежить від курсу гривні до євро. Наприклад, із розрахунку 32 гривні за 1 євро, квиток за маршрутом Київ – Варшава коштує 1440 грн, зі Львова до Будапешта можна дістатися за 1490 грн.

В «Укрзалізниці» запевняють, що це лише початок включення України у європейську транспортну мережу. Про зацікавленість у створенні прямого залізничного сполучення з Україною вже заявила Литовська залізниця. Тож, можливо, вже у 2018-2019 роках буде запущений потяг Київ-Мінськ-Вільнюс-Рига-Таллінн.

Щодо внутрішніх перевезень, то з грудня їх теж спіткали зміни. Зокрема, був запущений найдовший маршрут української залізниці Ужгород – Лисичанськ.

Керівництво «Укрзалізниці» зазначає, що зацікавлене запускати маршрути, які без пересадок сполучать схід та захід України. Нові потяги курсуватимуть за напрямками Івано-Франківськ – Костянтинівка, Харків – Одеса, Одеса – Лисичанськ, Івано-Франківськ – Чернігів та Харків – Рахів.

Відкриті кордони з ЄС, нові можливості для подорожей – усе це має стати поштовхом для української залізниці розвиватися та покращувати якість перевезень. Тому, цілком ймовірно, наступного року нас чекатиме ще більше залізничних нововведень - повідомляє Центр громадського моніторингу та контролю
.
СХОЖІ НОВИНИ:
Додати коментар
Ім'я:*
Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера
Введіть код: *
comments powered by Disqus
Loading...
© 2002 - 2013, всі права захищені. Використання (повне чи часткове) матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови розміщення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на chas.cv.uа в першому або другому абзаці, відкрите для індексування. Чернівецька газета "ЧАС"