Новини
Колонка автора

Ігор БУРКУТ, політолог:

ОТРУЙНА ЗБРОЯ ПРОПАГАНДИ ОТРУЙНА ЗБРОЯ ПРОПАГАНДИНамагаючись підірвати Україну зсередини, Кремль постійно удосконалює пропагандистську зброю. На жаль, київське чиновництво своєю зажерливістю лише сприяє успіхові ворожої пропаганди, підриваючи віру простих українців у неминучість нашої перемоги. Масове розчарування у діях нинішньої влади є не менш небезпечним, ніж поразки на фронтах неоголошеної війни з Росією. Досить успішною для Кремля є ставка на використання в антиукраїнській пропаганді проросійських публіцистів з числа громадян України.

Петро КОБЕВКО, журналіст:

Буковинська Маланка перетворилася у вульгарно-комічне дійство з кривляннями, ревіннями та непристойними жестами Буковинська Маланка перетворилася у вульгарно-комічне дійство з кривляннями, ревіннями та непристойними жестамиУже вкотре у Чернівцях відбувається велике дійство, яке досі чомусь називають «Маланкою». Цього разу воно повністю і остаточно загубило свою автентичність, народність і самобутність.
Маланка перетворилася у вульгарно-комічне дійство з кривляннями, ревіннями та непристойними жестами перебраних чоловіків і жінок.

Ігор БУРКУТ, політолог:

КОРУПЦІЯ РУЙНУЄ ДЕРЖАВУ КОРУПЦІЯ РУЙНУЄ ДЕРЖАВУНайстрашнішим ворогом Української держави нині є навіть не російський агресор, а корумпованість вітчизняної псевдо-еліти. На цьому постійно наголошують наші західні партнери, вимагаючи від офіційного Києва справжньої боротьби проти цього потворного явища, а не звичної імітації антикорупційних заходів. Відсутність такої боротьби ставить під сумнів саме існування нашої держави, а відтак є смертельно небезпечним для подальшої долі українського народу. До чого призводить масове невдоволення продажністю влади, демонструють приклади Ірану, де прокотила кривава хвиля народних виступів, і сусідньої Болгарії - де готується сепаратистський референдум.
Реклама
ЧАС у соцмережах

ОПИТУВАННЯ
Чи підримуєте ви АТО?
Так
Ні
Утримуюсь
Що, Де, Коли
в сесійній залі міської ради скликається 48 сесія Чернівецької міської ради VІІ скликання. На розгляд засідання виноситься 52 питання.
«Громадянське суспільство в нових умовах: виклики, проблеми, перспективи"
Місце проведення: площа Центральна 7, конференц-зал КНТЕІ, ІІ поверх.
Реєстрація за номером телефону: 050-374-62-48 Ігор Кухарчук
29 січня о 17.00
у Чернівцях презентують книгу перекладачки, мандрівниці Ольги Мельник «Ship life. Сім місяців добровільного рабства», що вийшла у «Видавництві 21». Презентація відбудеться у Літературному целанівському центрі (вул. О. Кобилянської, 51) за участі авторки, а також журналіста, історика, літератора-дослідника, знавця тревелогів Юрія Чорнея. Модеруватиме літературознавець Інга Кейван.


Календар
«    Січень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
Партнери

В Україні закінчується бензин

26-06-2011, 14:48 / Коментарів: 0
В Україні закінчується бензин
Запаси бензину на складах українських нафтопереробних заводів знизилися до критичних показників за всю історію України.

Згідно з даними Міністерства енергетики та вугільної промисловості, запаси бензину на складах НПЗ за станом на 20 червня поточного року склали 34,5 тис., що можна порівняти лише з трьома днями національного споживання, тоді як традиційним для галузі є декадний - двотижневий запас. Статистика стала очевидним підтвердженням того, про що неодноразово заявляли трейдери і експерти, і в що чиновники відмовлялися вірити: в Україні вже практично цілий місяць існує гостра недостатність пропозиції оптових партій найпопулярніших марок бензинів А–92, А–95 українського виробництва.

Саме цей фактор, на думку експертів, не дозволив українському паливному ринку повною мірою відчути на собі падіння цін на нафту в світі, яке спостерігалося в травні, оскільки брак вітчизняного ресурсу компенсувалася за рахунок більш дорогих імпортних поставок.

Парадоксально, але ще наприкінці квітня вітчизняні нафтопереробники на тлі часткового зупинки на ремонт Мозирського НПЗ, паливної кризи в Росії прогнозували можливий дефіцит високооктану в найближчі місяці. Так, представники "ТНК-ВР Коммерс" публічно заявляли про передумови для виникнення дефіциту нафтопродуктів в Україні. В той же час нафтопереробники повідомляли, що їх продукція стабільно надходить на ринок і вони готові збільшити переробку.

Але вийшло інакше: українського палива на ринку знайти практично неможливо. "Спостерігається яскраво виражена брак ресурсу на внутрішньому ринку, яку нашої компанії на даний момент вдається компенсувати за рахунок наявних запасів у власних нафтосховищах, а також завдяки додатковим (спотовими) постачання імпортного продукту. У сформованій ситуації особливо страждає наше оптове напрямок: обсяги відвантажень в цьому секторі впали до безпрецедентних розмірів",- говорить комерційний директор компанії "Паралель" Лариса Степанцова. Аналогічна ситуація і в інших гравців ринку, опитані "i".

Одночасно, відповідно до дослідження Консалтингової компанії "А-95", причиною значного скорочення запасів на НПЗ є масований експорт бензинів А–92, А–95 в Росію.

За даними Держмитслужби, експорт бензину А-92 виробництва ВАТ "ЛИНИК" (ТНК-ВР) у травні поточного року склав 89,6 тис. т бензину А-95 - 10,9 тис. т. Це становить 75% від травневого обсягу виробництва бензину даними НПЗ, на який у травні припало більше половини національного виробництва нафтопродуктів.

В офіційному повідомленні "ТНК-ВР Коммерс" називає причиною масового експорту те, що давальницька переробка російської нафти стала єдиним шляхом виживання що належить ТНК-ВР Лисичанського НПЗ і дозволила завантажити його потужності. Повідомлення про дефіцит палива компанія вважає провокацією, спрямованою на розігрів ринку імпортерами з метою підвищення цін.

З цим не згоден президент Асоціації "Об'єднання операторів ринку нафтопродуктів України" Леонід Косянчук. За його даними, експортна вартість лисичанских бензинів з травневим контрактам була в середньому нижче на 1000 грн./т, ніж середні оптові ціни українського ринку. Таким чином, на експорті 100 тис. т бензину компанія фактично недоотримала $12,5 млн. доходу.

"На мій погляд, явно невигідні експортні поставки (порівняно з продажем в Україні) можуть бути пояснені лише тим, що компанія виконувала розпорядження головного офісу "ТНК-ВР" з ліквідації дефіциту палива, що виник в РФ, пожертвувавши тим самим потреб українських споживачів",- вважає він. За його словами, трейдери змушені терміново переорієнтуватися на імпортний ресурс, так як український взяти ніде.

Напруженість на російському ринку зберігається, у зв'язку з чим експерти впевнені в подальшому експорті палива з України. "Трагедії в цьому немає, просто НПЗ повинні розповісти, скільки вони виконують і куди розподілять паливо, скільки залишать на внутрішньому ринку",- говорить Сергій Куюн з "Консалтингової групи А-95", відзначаючи, що це дозволить учасникам ринку зрозуміти, де закуповувати паливо напередодні сезонного піку споживання.

Опитані "i" експерти вважають, що, незважаючи на поточний дефіцит, зростання цін на бензоколонках вдасться уникнути завдяки збільшенню імпортних поставок з Білорусі, Литви та Румунії.

Экономические известия
СХОЖІ НОВИНИ:
Додати коментар
Ім'я:*
Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера
Введіть код: *
comments powered by Disqus
Loading...
© 2002 - 2013, всі права захищені. Використання (повне чи часткове) матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови розміщення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на chas.cv.uа в першому або другому абзаці, відкрите для індексування. Чернівецька газета "ЧАС"