Новини
Колонка автора

:

Леонід Кравчук: Я буду стріляти до останнього, поки мене не знищать. І так буде робити кожен українець Леонід Кравчук: Я буду стріляти до останнього, поки мене не знищать. І так буде робити кожен українецьПро це в інтерв'ю Радіо Свобода заявив перший президент України, яка 26 років тому стала незалежною державою.

:

Не зрікаються в любові Не зрікаються в любовіНайтемніше перед світанком. А я знаю, що він почнеться ще в цьому десятилітті.

Петро КОБЕВКО, журналіст:

У селі Лашківка Кіцманського району відбуваються бойові дії з використанням вибухових предметів У селі Лашківка Кіцманського району відбуваються бойові дії з використанням вибухових предметівВійна між головою сільради Борисом Нечаєм, депутатами та підприємцями триває у Лашківці та Витилівці не один день і уже не перший рік. Бойові дії то загострюються, то стихають, але не зникають.
У ніч на 8 серпня Лашківському сільському голові спалили автомобіль «Мерседес-Віто».
Реклама
ЧАС у соцмережах

ОПИТУВАННЯ
Чи підримуєте ви АТО?
Так
Ні
Утримуюсь
Що, Де, Коли
у фойє театру 2-го поверху відбудеться прес-конференція з нагоди ВІДКРИТТЯ 87-го ТЕАТРАЛЬНОГО СЕЗОНУ.
Йтиметься про наступні прем’єри, участь театру у фестивалях в Україні та Румунії та підготовку до XII фестивалю комедії «ЗОЛОТІ ОПЛЕСКИ БУКОВИНИ».
в сесійній залі міської ради скликається 36 сесія Чернівецької міської ради VІІ скликання.
На розгляд засідання виноситься 68 питань. Серед них, зокрема, такі:
у 207 кабінеті міської ради відбудеться засідання архітектурно-містобудівної ради.


Календар
«    Серпень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Партнери

З 1 вересня вводиться податок на утилізацію автівок

12-08-2013, 10:59 / Коментарів: 0
З 1 вересня вводиться податок на утилізацію автівок Податок на утилізацію автомобілів, який має запрацювати з 1 вересня, послужить для наповнення державного бюджету. Про це у своїй статті для "Дзеркала тижня. Україна" пише доктор юридичних наук, професор Данило Гетьманцев.

"Новий обов'язковий платіж є різновидом екологічного податку. Він не є збором. Таким чином, законодавець, визначаючи правову природу платежу, заздалегідь передбачав неможливість його використання за певним цільовим призначенням, адже нецільовий характер є основною ознакою податку, на відміну від збору", - зазначає автор.

За його словами, "утилізаційний збір по-українськи, на відміну від зарубіжних аналогів, розчиниться в загальній частині державного бюджету, не ставлячи в залежність досягнення формальних цілей його введення від обсягу надходжень".

Експерт також стверджує, що у випадку з податком на утилізацію автомобілів формально мова не може йти про захисні заходи щодо вітчизняного автомобілебудування, оскільки податок формально не є додатковим митом або збором, що вводиться на імпорт автомобілів.

На думку автора, вводячи податок, уряд зробив все можливе для того, щоб формально піти від обмежень, встановлених СОТ, залишивши при цьому економічну суть обов'язкового платежу.

Гетьманцев також зазначає, що рішення прив'язати ставки утилізаційного податку на автомобілі до об'єму двигуна пояснюється фіскальною необхідністю.
"Який зв'язок між об'ємом двигуна і ставкою податку, яка хоча б теоретично повинна бути прив'язана до можливих витрат на утилізацію автомобіля, залишається загадкою. В даному випадку, відійти від тверезої логіки і здорового глузду законодавця змусив основний інстинкт фінансової гілки української влади - фіскальна необхідність, яка підказує просто-напросто, що з більш дорогих автомобілів можна взяти податки за вищою ставкою, ніж з дешевих", - підкреслює автор.

При цьому він вказує, що такі необхідні для розрахунку обґрунтованої ставки будь-якого утилізаційного збору категорії, як маса автомобіля і термін його експлуатації, були цілком прогнозовано відсунуті на задній план.

Нагадаємо, що на початку липня, Верховна Рада України ухвалила в цілому два законопроекти про утилізацію транспортних засобів, знятих з експлуатації, та внесення відповідних змін про сплату екологічного податку за їх утилізацію в Податковий кодекс.

За ці закони в четвер, 4 липня, проголосували 233-235 депутатів при необхідному мінімумі в 226 голосів.

Згідно з прийнятими документами, такий збір сплачують як імпортери, так і виробники автомобілів і автобусів, за винятком транспортних засобів з циклу "зварювання-фарбування-складання".

Базова ставка податку за утилізацію легкових автомобілів не змінилася порівняно з редакцією прийнятого в першому читанні законопроекту і становить 5,5 тис. грн, така ж ставка встановлена на кузови для промислового складання.

Разом з тим, на інші транспортні засоби (автобуси, вантажні, вантажопасажирські автомобілі або спецавтомобілі) вона знижена до 11 тис. грн порівняно з 38 тис. грн.

Крім того, незмінними залишилися коефіцієнти до базових ставок для нових легкових автомобілів: 0,86 - для електромобілів і авто з об'ємом двигуна до 1 тис. куб. см (тобто сума податку складе 4,73 тис. грн), 1,34 - з двигунами від 1 тис. до 2 тис. куб. см (7,34 тис. грн), 2,56 - з двигунами від 2 тис. до 3 тис. куб. см-14,08 тис. грн).

Для легкових автомобілів з об'ємом двигуна від 3 тис. до 3,5 тис. куб. см сума складе 19,1 тис. грн (коефіцієнт 3,47), понад 3,5 тис. куб. см - 30,25 тис. грн (5,5).

У той же час прийнятим законом значно знижені у порівнянні з прийнятою в першому читанні редакцією величини коефіцієнтів (і відповідно, суми зборів) для колишніх у вживанні легкових автомобілів. Вони будуть рівно вдвічі вищими, ніж для нових автомобілів, хоча спочатку передбачалося, що вони будуть перевищувати їх в 6 разів, а за окремими позиціями - у 8 разів.

Крім того, встановлено коефіцієнт "4" для нових кузовів для легкових авто (за винятком кузовів для промислового складання, які звільнені від сплати збору, тобто сума збору становитиме 22 тис. грн за кузов, і 12 - для старих (66 тис. грн).

Депутати також змінили і знизили коефіцієнти для автобусів і вантажних автомобілів, прив'язавши їх до повної маси. Для нових транспортних засобів коефіцієнти складуть: до 2,5 тонн - 0,8, до 3,5 тонн - 0,9, до 5 тонн - 1, до 8 тонн - 1,1, понад 8 тонн - 1,34. Для вживаних автомобілів вони також вищі рівно вдвічі.

Набуття чинності закону планується з 1 вересня 2013 року.

Джерело та світлина Дзеркало Тижня
СХОЖІ НОВИНИ:
Додати коментар
Ім'я:*
Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера
Введіть код: *
comments powered by Disqus
Loading...
© 2002 - 2013, всі права захищені. Використання (повне чи часткове) матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови розміщення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на chas.cv.uа в першому або другому абзаці, відкрите для індексування. Чернівецька газета "ЧАС"