Новини
Колонка автора

Петро КОБЕВКО, журналіст:

Євросвині. Подробиці загибелі та захоронення свиней на Буковині Євросвині. Подробиці загибелі та захоронення свиней на БуковиніДнями селяни у селі Луковиця Глибоцького району помітили на полях рух автомобілів та екскаваторів. Коли кілька людей підійшли до ями у полі, то жахнулися. Там були закопані сотні чи й тисячі туш свиней. Свині різної ваги і розмірів.

Ігор БУРКУТ, політолог:

ХОДІННЯ ПО ГРАБЛЯХ ХОДІННЯ ПО ГРАБЛЯХНедавній "Марш за майбутнє", або марш за відставку президента Порошенка, примусив згадати історію України останніх десятиліть. Невдоволення владою рядові громадяни можуть безкарно демонструвати лише у демократичному суспільстві. На масові демонстрації з вимогою кардинальної зміни влади українці виходили сто років тому - коли валилася Російська імперія. Але не дійшли згоди і через власну анархічність втратили державу. За "совка" демонстрували лише "народну підтримку рідної радянської влади". А наприкінці 80-х рр. - під час "перебудови" - знову розпочалися маніфестації з вимогою зміни влади. Багато подібних вимог ми вже пережили, чимало ще доведеться пережити...

Петро КОБЕВКО, журналіст:

Революцію у валізах не везуть Революцію у валізах не везутьНапевне, найправильніше рішення для себе і для інших прийняв президент України Петро Порошенко тоді, коли вислав з України лідера «Руху нових сил» Міхеіла Саакашвілі.
Реклама
ЧАС у соцмережах

ОПИТУВАННЯ
Чи підримуєте ви АТО?
Так
Ні
Утримуюсь
Що, Де, Коли
у ТРК "Боянівка" (Хотинська, 43) відбудеться виставка-ярмарок голубів.
На заході будуть представлені спортивні та декоративні голуби, а також кури, індики, качки, гуси, кролики.
(1-3 березня) у Центральному Палаці культури (пл. Театральна, 5) та (4 березня) в Медіацентрі Belle Vue відбуватиметься німецькомовний театральний фестиваль BRECHT.CZERNOWITZ.
В рамках Фестивалю виступлять театральні групи з Тімішоари (Румунія), Києва, Кременчука, Житомира, Запоріжжя та Чернівців. Також відбудеться серія майстер-класів для учасників Фестивалю за участі тренерів з Німеччини (Франк Бобран), Росії (Борис Лейнвебер) та Румунії (Ізольде Кобєц, Еніко Бленессі).
в Центрі культури "Вернісаж", вул. І.Франка, 15 відбудеться прес-конференція італійського співака Альфонсо Олівера.
о 17:00 - концерт.


Календар
«    Лютий 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728 
Партнери

Дорожники Буковини хочуть працювати, але їм не платять гроші

11-06-2013, 12:04 / Коментарів: 0
Дорожники Буковини хочуть працювати, але їм не платять гроші

Звернення до буковинців

Перш за все необхідно вибачитись перед Вами за той незадовільний стан, який створився на дрогах області. Провина в цьому дорожників звичайно є, проте, існуючий стан створився не за одну зиму, і навіть не за один рік.

Відповідно до фінансування галузі за останні 20 років в області побудовано тільки 11 км об’їзної дороги Чернівців. Існуючі дороги побудовані та капітально ремонтувалися в 70-80-х роках. За кошти, які були виділені Облавтодору вистачало тільки для поточного ремонту доріг та забезпечення безпеки руху. За останні сім років не було коштів на поверхневу обробку, яка дозволяла зберігати покриття 3-4 роки. Кошти, що виділяються, можливо порівняти з коштами, які витрачаються на ремонт доріг в місті Чернівці, загальна протяжність яких 600 км, тоді як на обслуговуванні Облавтодору – 3000 км, в тому числі 830 км з асфальтобетонним покриттям. На дороги області фінансування з кожним роком зменшується, а вартість пального, матеріалів невпинно збільшується. Що можливо зробити без грошей, пального, матеріалів? Так, стан доріг більше ніж незадовільний. Про це тільки лінивий не говорить.

Для всіх засобів масової інформації стан доріг улюблена тема, виливається тільки негатив, дорожників називають злодіями і неробами, але не один журналіст не поспілкувався з робітниками безпосередньо на дорозі, не спитав їхньої думки. Виконуємо роботи, а потім місяцями чекаємо оплати. Постійне недофінансування, борги за постійні затримки на 1-2 місяці виплати заробітної плати, в таких умовах працюють дорожники.

Питання: де кошти, які збирають з пального на ремонт доріг? Чому нікого це не цікавить? Чому це закрита тема? Хто керує цими коштами? Чому казначейством постійно затримуються перерахування? Складається враження, що ЗМІ користуються тільки тим, що їм надає влада, яка обмежується тільки вказівками та обіцянками про допомогу. Дорожники готові та хочуть працювати, мати роботу і працювати не два-три дні на тиждень, як останні три роки, а працювати кожного дня, мати можливість годувати свої сім’ї. Натомість скорочується чисельність працівників, ідуть вказівки доводити чисельність відповідно до фінансування.

Питання: скорочувати людей чи фінансувати ремонт доріг?

Сергій Запісочний,
голова профкому ДП «Чернівецький облавтодор»
СХОЖІ НОВИНИ:
Додати коментар
Ім'я:*
Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера
Введіть код: *
comments powered by Disqus
Loading...
© 2002 - 2013, всі права захищені. Використання (повне чи часткове) матеріалів, що розміщені на сайті, дозволяється за умови розміщення посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на chas.cv.uа в першому або другому абзаці, відкрите для індексування. Чернівецька газета "ЧАС"